اخبار
  • تمام موارد اختیاری می باشند.
  • با انتخاب هریک از گروهها، اخبار مربوط به آن گروه را مشاهده خواهید کرد. برای بازگشت به حالت اولیه کلید "نمایش همگی" را فشار دهید
عنوان
نام گروه
  • یک گروه را انتخاب کنید...
  • آموزش سرمایه‌گذاری
تاریخ مخابره از
تاریخ مخابره تا
عنوان
گروه
تاریخ انتشار
تاریخ مخابره
آموزش سرمایه‌گذاری-شروع سرمایه‌گذاری برای فرزندان
1402/05/22
کسب درآمد و ایجاد امنیت مالی برای تحقق رویاهای فرزندان، آرزوی هر پدر و مادری است.شروعسرمایه‌گذاری در دوران کودکی می‌تواند شانس موفقیت مالی آنها را در بزرگسالی را افزایش دهد. در ادامه توصیه‌هایی برای شروع سرمایه‌گذاری و مزایای سرمایه‌گذاری برای آنها آشنا خواهیم شد.
آموزش سرمایه‌گذاری-۵ دلیل سرمایه‌گذاری برای فرزندان
1402/05/22
بیایید بپذیریم که هیچ یک از ما برای همیشه جوان نخواهیم بود. ما می‌توانیم آرزو کنیم که برای همیشه، قدرتمند در کنار فرزندانمان بمانیم، اما پیری اجتناب‌ناپذیر است. وقتی وارد سن میانسالی می‌شویم چگونه می‌توانیم نسبت به آینده فرزندانمان بی‌تفاوت باشیم؟ چطور می‌توانیم اجازه دهیم آنها به تنهایی با مسائل زندگی دست و پنجه نرم کنند؟ این واقعیت تلخ، انگیزه‌‎ای است که کمک می‌کند که از امروز برای آینده مالی آنها دست به کار شویم و با سرمایه‌گذاری، بخشی از موضوعات پیش روی آنان را به حداقل برسانیم.
آموزش سرمایه‌گذاری-سرمایه گذاری برای فرزندان از طریق فراسود ملت
1402/05/21
بعد از تصمیم به سرمایه‌گذاری برای فرزندان، به سادگی می‌توانید با برخورداری از سه شرط (داشتن حساب بانکی ویژه فرزند، سجامی شدن والدین و فرزندان و ورود به سامانه فراسود ملت) اقدام به سرمایه‌گذاری برای آنان نمایید. رویاهای فرزندان شما، رویاهای شما هستند، با سرمایه‌گذاری برای آنها میتوانید چیزی بیشتر از عشق به آنها هدیه دهید.
آموزش سرمایه‌گذاری-روش های واریز در سامانه فراسود ملت را بیشتر بشناسید.
1402/04/18
به‌منظور واریز به حساب صندوق‌های اوج ملت، اندوخته ملت و آتیه ملت در حال حاضر روش‌های واریز از طریق کارت بانکی آنلاین، واریز حضوری از شعب بانک ملت (با شناسه واریز) و روش واریز مستقیم از حساب بانک ملت در سامانه فراسود ملت دسترس سرمایه‌گذاران می‌باشد. در ادامه به توضیح شرایط استفاده، مزایا و مقایسه هرکدام از آنها خواهیم پرداخت.
آموزش سرمایه‌گذاری-صندوق سرمایه‌گذاری چیست؟
1402/03/23
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهاد مالی هستند که به منظور مدیریت حرفه‌ای دارایی سرمایه‌گذاران و با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس شده‌اند و تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کنند
آموزش سرمایه‌گذاری-نقدشوندگی (Liquidity) چیست؟
1402/03/03
صندوق‌های سرمایه گذاری می توانند علاوه بر سود مطمئن، خیال شما را بابت نقدشوندگی راحت کنند. نقدشوندگی (Liquidity) در بیان ساده یعنی میزان سرعت نقد شدن انواع دارایی. هر چه دارایی شما سریع‌تر به پول نقد تبدیل شود، یعنی نقدشوندگی بالاتری دارد
آموزش سرمایه‌گذاری-5 توصیه روان‌شناسانه برای سرمایه‌گذاری
1402/02/13
یکی از مهارت‌هایی که سرمایه‌گذاران موفق را از سایر سرمایه‌گذاران متمایز می‌کند، مهارت‌های روانشناسانه آن‌ها در امر سرمایه‌گذاری است.
1401/11/11
هر روز می‌تواند روز پدران و مادران باشد. آنها به خاطر تاثیرات فوق‌العاده‌ای که در زندگی هر یک از ما دارند، بسیار ارزشمند و مورد احترام هستند. نامگذاری روزی در تقویم به نام آن‌ها به‌منظور یادآوری نقش مهم ایشان در خانواده و قدردانی از آن‌ها انجام شده‌است.
آموزش سرمایه‌گذاری-نگاهی دقیق‌تر به قراردادهای اختیار معامله سکه طلا
1399/04/29
قراردادهای اختیار معامله از جمله ابزارهای نوین و پرکاربرد مالی محسوب می‏‌شوند که در بازارهای مالی توسعه ‏یافته در دنیا به طور چشمگیری مورد استقبال و استفاده قرار گرفته‌اند. از جمله مزایای این نوع قراردادها می توان به ایجاد تنوع در ابزارهای سرمایه‌گذاری، مدیریت و کنترل بهینه ریسک دارایی‌ها و بهره‌‏مندی از مزایای اثرات اهرمی آن‌ها در بازار سرمایه اشاره کرد.